Precies een jaar later raakte ik in verwachting.
Het is erg leuk om te horen dat ik nu dan 11 weken en 6 dagen ben.
Als je dat terug telt kom je exact uit op 17 februari, de dag dat we onze liefde voor elkaar vierde met een overheerlijke biefstuk en wat alcohol..niet echt het meest ideale eten en drinken voor een zwangerschap, maar misschien toch wel een ideale afsluiter voor alles wat ik niet meer mag hebben nu.
De zwangerschap gaat goed ik heb f.linke buikpijn de laatste tijd dat komt omdat mijn baarmoeder groter word, ik ben niet moe alleen wel erg misselijk steeds en het meest vreemde waar ik trek in heb gehad tot nu toe is bier... want ik lust echt absoluut helemaal geen bier.
Gister zat ik nog even te twijfelen of ik er allemaal wel klaar voor was.
Ik ben nog steeds niet verhuisd, mijn huis is niet baby proof... hoe moet ik dat oplossen?
Maar sinds gister tijdens de echo wist ik het zeker.
Ik zal er voor moeten zorgen dat we er klaar voor zijn.
Want deze baby is uit liefde tot stand gekomen en we wilde een kindje.
Dat dan toevallig iemand urgentie heeft gekregen voor de woning die we wilde is pech hebben.
Maar geen reden om er aan te twijfelen we willen het dus gebeurd het.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten