Gister heeft Josh de buurman het middeltje tegen kattenplas geur gegeven.
Het was even spannend of het echt zou werken of niet....
Vandaag ging Josh even aanbellen om te vragen of het allemaal gelukt was.
Nou de buren waren erg enthousiast want het werkte.
Er was ook maar een klein beetje voor nodig dus ik heb de hele fles nog voor mezelf daar ben ik blij mee want het is hier ook nog wel eens nodig.
Er werd met complimentjes gestrooid dat we aardige buren zijn en dat ze blij zijn dat we zo met hun meeleefde.
Damn wat heb ik nu een goed gevoel over alles.
Eindelijk buren die ons waarderen ondanks dat we veel kritiek en geroddel hadden.
Het heeft ons wel dichter bij elkaar gebracht vind ik.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten